Friko Trgovina

FRIKO TRGOVINA

Košarica

Vaša košarica je prazna
  • Naslovna stran
  • O nas
  • Kontakt in lokacija
  • Pogoji
  • Stroški pošiljanja
  • Pomoč

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine trgovina.friko.si so sestavljeni v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno poslovanje.

 

Spletno trgovino trgovina.friko.si upravlja podjetje:

PRIKLOP MEDIA, spletne rešitve, d.o.o. (v nadaljevanju tudi ponudnik ali Friko Trgovina)
Skrajšano ime: PRIKLOP MEDIA d.o.o.
Sedež podjetja: Kolodvorska 2, 1290 Grosuplje
Davčna številka: 90924614
Davčni zavezanec: Podjetje ni zavezanec za plačilo DDV
Matična številka: 8455767000
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana, SRG 2019/24502
TRR: SI56 6100 0002 2357 974 odprt pri Delavska hranilnica d.d.

IBAN: SI56 6100 0002 2357 974
BIC: HDELSI22

Elektronski naslov: info@friko.si
Telefonska številka: +386 40 17 19 18

 

Uporabnike Friko Trgovine prosimo, da pozorno preberete pogoje poslovanja, saj vas le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine se uporabniki zavezujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in da ste v splošne pogoje privolili.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali dostop do trgovine včasih ni mogoč ali je moten. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali v izrednih razmerah celo daljši čas motile uporabo.

 

Dostopnost informacij

V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:

  • ime in sedež podjetja
  • kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • cene blaga in storitev
  • časovna veljavnost ponudbe
  • pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave
  • način plačila in dostave, vključno z rokom dobave
  • pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi

 

Naročila preko spletne trgovine 

Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.
Naročila preko obrazca za kontakt morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so količina, barva, velikost itd.

 

Pogodba

Sklenjena pogodba (naročilo) med potrošnikom in prodajalcem je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika (Friko Trgovina) in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu. Dostop do uporabniškega profila je možen le z uporabo uporabniškega imena in gesla.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki +386 40 17 19 18 ali na elektronskem naslovu info@friko.si.

 

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne strani Friko Trgovina lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne strani Friko Trgovina. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@friko.si.

V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

 

Zavrnitev naročila

Naročila, ki niso oddana skladno s temi pogoji, ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, bodo stornirana.

Podjetje lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

 

Cene in ažurnost podatkov

Cene so označene v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV (Nismo davčni zavezanci). Cene na spletnih straneh trgovine veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika.

Kljub vsemu obstaja minimalna možnost, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila. V tem primeru kupcu omogočamo odstop od nakupa, hkrati pa bomo kupcu ponudili rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Cena blaga na spletu ne vključuje dostave.

Spletna Friko Trgovina si pridržuje pravico, da cene brez predhodnega obvestila spremeni.

Navedeni pogoji poslovanja in dostave veljajo za področje Slovenije.

 

Plačilni pogoji

V spletni trgovini omogočamo plačilo na naslednje načine:

Plačilo po predračunu:

Naročeno blago lahko plačate preko nakazila na naš TRR. Z izvajanjem aktivnosti za odpremo naročila bomo začeli takoj po prejemu nakazila kupnine na naš TRR. Postopek nam lahko pomagate pospešiti tako, da nam po izvedbi plačila posredujete dokazilo o plačilu na naš elektronski naslov info@friko.si.

Podatki za nakazilo:

PRIKLOP MEDIA d.o.o.
Kolodvorska 2
1290 Grosuplje

IBAN: SI56 6100 0002 2357 974 (Delavska Hranilnica d.d.)
BIC: HDELSI22

 

Dostavni pogoji in stroški pošiljanja

V ceno izdelkov poštnina ni vključena. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije in se zaračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Strošek dostave je 3,77 EUR.

Drugih morebitnih dodatnih stroškov dostave in provizij ni.

Prizadevamo si za čim hitrejšo dostavo prejetih naročil.

Naročila, oddana do 16 ure, bodo odpremljena še isti delovni dan, najkasneje pa naslednji delovni dan. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije s priporočeno pošiljko. Običajno je dostava že naslednji dan od datuma odposlane pošiljke, vendar si Pošta Slovenije pridržuje pravico dostaviti pošiljko v svojih rokih (Več o rokih dostave si lahko preberete na spletni strani Pošta Slovenije).

V primeru, da dostava ni mogoča, vas bomo o tem obvestili, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu.

Če izdelka ni na zalogi: V tem primeru vas kontaktiramo po telefonu ali e-pošti in se dogovorimo za nov rok dobave. Pridržujemo si pravico odstopa od pogodbe zaradi nezmožnosti dobave izdelka.

Osebni prevzem izdelkov lahko opravite po predhodnem dogovoru s klicem na telefonsko številko +386 40 17 19 18.

 

Pravne osebe – plačilo po predračunu

V primeru naročila blaga s strani pravnih oseb, se plačilo izvede po izdanem predračunu in blago dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.

Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

 

Akcije / popusti

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

 

Promocijske kode

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivne promocijske kode so občasno na voljo kot del naših reklamnih sporočil, na strani posamezne kategorije izdelkov, v naših promocijskih elektronskih sporočilih ali v drugih medijih.

 

Odstop od pogodbe/nakupa oz. vračila blaga

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najpozneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov info@friko.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca.

Ko vračate izdelke prodajalcu, morate poslati obrazec za odstop od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe >>

Ob morebitnem odstopu od pogodbe ponudnik kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na svojo pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, ter v primerih, ko nakup ni izveden na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem kar najbolj upoštevali vse razloge in okoliščine.

 

Garancija

  • Vsi izdelki, ki jih trži Friko Trgovina imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in nadomestne dele.
  • Garancija velja na območju Republike Slovenije.
  • Za kupljeno blago veljajo splošni garancijski pogoji in določbe v prilogi posameznega blaga.
  • Uporabnik mora obvezno upoštevati navodila za uporabo in sestavo izdelka. Če ste kupili že sestavljen izdelek, je pred uporabo vseeno potrebno natančno preveriti njegovo sestavo.
  • Uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
  • Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
  • Če pooblaščeni servis vašega izdelka ne popravi v 45 dneh, bo uvoznik na vašo zahtevo izdelek zamenjal z novim. Za sprejem v reklamacijo se šteje dan, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis ali trgovino, kjer ste izdelek kupili.
  • Čas, v katerem vam uvoznik zagotavlja servis, vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 2 krat daljši od garancijskega roka.
  • Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.
  • Za prevoz izdelka do pooblaščenega servisa priznavamo najbolj racionalno tarifo javnega prevoza, vendar le ob predložitvi ustreznega potrdila.
  • Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih:

  • če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
  • da je izdelek mehansko poškodovan,
  • če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,
  • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila

 

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem (napačna količina, napačno blago), nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte info@friko.si skupaj z obrazcem za uveljavljanjem reklamacije in ažurno vam bomo odgovorili.

Obrazec za uveljavljanje reklamacije >>

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

 

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Napaka je stvarna:

  • Če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  • Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@friko.si in izpolniti obrazec za uveljavljanje stvarne napake, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake >>

Če napaka ni sporna, moramo čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi vašemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, vam moramo v roku 8 dni podati pisni odgovor.

Izdelek z napako se pošlje na naslov prodajalca PRIKLOP MEDIA d.o.o., Kolodvorska 2, 1290 Grosuplje.

Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo, če se ugotovi, da je neuporabnost artikla posledica potrošnikovega nepravilnega ravnanja.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Friko Trgovina ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Friko Trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Reševanje sporov

Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru spor med strankami rešuje pristojno sodišče v Ljubljani.

 

Varstvo potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154)
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=94740&part=&highlight=+elektronskem+poslovanju+na+trgu)

 

Varovanje podatkov

Z registracijo v spletni trgovini Friko Trogovina soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam registriranih uporabnikov trgovine Friko Trogovina in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju. Ponudnik Friko Trogovina spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek registracijskega formularja v spletni trgovini, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi. Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik Friko Trogovina se zavezuje, da bo spoštovalo eventualno željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil. Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.

040 17 19 18
@
Friko Trgovina
  • Plezalna oprema
  • Plezalni vodniki
  • Boulder plezalni vodniki
  • Turno-smučarski vodniki
  • Zemljividi
  • Literatura
  • Kreme in pribor za nego rok

Prijava

  • Ustvari nov račun
  • Zahtevaj novo geslo
Friko Facebook

FRIKO TRGOVINA | PRIKLOP MEDIA D.O.O. | KOLODVORSKA 2 | 1290 GROSUPLJE | +386 40 17-19-18 | info@friko.si